Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

4η Δημοτικού

Διακρίνονται από επάνω δεξιά: Μαρία Ηλιοπούλου, Σίσσυ Κυριακοπούλου, ......., Ερμιόνη Γραβάνη, Πολυτίμη Κλητιρινού, Ζωή Δαμπορλή, ......, ......, Δήμητρα Κανέλλου, .... Γουδέλη, ....., ......., ........, Χριστίνα Δήμου,....... Δεύτερη σειρά: ....Λυμπεροπούλου, Ελένη Γαβαθοπούλου,Νίκος Ζώης, Γιώργος Γουργουλέτης, ....Λαμπρόπουλος, ......, Νίκος Δερεκόπουλος, Δ. Αφεντάκης, Ι. Καψής, Γιώργος Αρετάκης, Θ. Κούρος, Κώστας Άγας, Γιάννης Γιαμβριάς,..... Τρίτη σειρά: .....,......,Μαρία Λάτσινου, ...., Φωτεινή Κατσαρού, .....,....., Δάσκαλος ο Παπαηλιόπουλος, ...Καλογιάννης,Δέσποινα Βλαχάκη,Φλώρα Λένου,Μαρία Λεοντοπούλου,......, Μαίρη Κωνσταντάτου, ...... Γονατιστοί: Σωτήρης Κούτσικος, Στέλιος Δανίκας, Γιώργος Γαβαθόπουλος, Λάμπρος Κατσάνης, Θανάσης Λαμπρόπουλος, Γιώργος Δεδόπουλος, Γιαλούρης, Πολυχρόνης Όποιος γνωρίζει κάποια άτομα που δεν έχουμε τα ονόματά τους αφήστε μήνυμα, ευχαριστώ Νίκος

3 σχόλια:

  1. Ήμουν κι εγώ εκεί....
    Φλώρα Λένου ανάμεσα στην Βλαχάκη Δέσποινα και τη Μαρία Λεοντοπούλου.
    Ψάχνοντας φωτογραφία του σχολείου έπεσα εδώ και είλικρινά χάρηκα τόσο πολύ....
    Έχω κι εγώ μπλογκ.
    Αν θέλεις μπορείς να με επισκεφθείς στο texnistories.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης η Γουδέλη λεγόταν Μαρία, η Λυμπεροπούλου λεγόταν Μαρίνα, ο Γιαλούρης λεγόταν Θοδωρής, το κοριτσάκι δεξιά απ' τη Μαρία Λάτσινου ήταν η Κοζομπόλη (δεν θυμάμαι το μικρό της) και αριστερά της ήταν η Ζωή (δεν θυμάμαι το επίθετο), ο Πολυχρόνης πρέπει να λεγόταν Γιώργος,

      Διαγραφή
    2. Λάθος μου . Πολυχρόνης ήταν το μικρό του όνομα και Καραχάλιος το επίθετο.... και επειδή σιγά σιγά λειτουργεί η μνήμη μου Καραχάλιου λεγόταν και η Ζωή που γράφω παραπάνω.

      Διαγραφή